Sunday, April 03, 2011

Syukur Alhamdulillah

Assalamualaikummmmmm

Maaf la dh lma xupdate...xde tajuk2 menarik utk ditulis....Semalam saya dan mak serta ayah pergi ke Taman Tamdun Islam(TTI) untuk menghadiri raptai bagi Majlis Konvokesyen Kolej Komuniti Wilayah Timur 2011....Pagi kelmarin kami bertolak dr rumah tepat pukul 11.30 pagi dan selamat sampai  TTI pada pukul 2.00ptg....Selesai sesi pendaftran dan pengambilan jubah saya serta kawan2 masuk ke dewan TTI utk sesi raptai....Setelah beberapa jam berada di dalam dewan itu sesi raptai selemat selesai pda pukul 6 ptg...Akhirnye hr yg dinanti2kan selama ini telah tiba dengan selamatnye...Pada pkul 8pg 3hb April 2011 saya bersama2 kawan2 Kolej Komuniti Wilayah Timur  telah berkumpul di belakang dewan TTI untuk sesi pendaftran..Stelah 6buah kolej komuniti dr seluruh Wilayah Timur yg trdri dr KK Kuala Terengganu,KK Bentong,KK Rompin,KK Temerloh,KK Paya Besar dan KK Kuantan,akhirnye msa yg telah dtnggu2kn oleh saya dan kwan dr KK Pasir Mas telah tiba....sya dan kawan2 selamat menerima segulung sijil setelah kami belaja selama 2thun di KKPM utk mndpt sijil tnpa mngerti erti pnat lelah...


~Me and Sya (Junior KKPM)

Terima Kasih saya ucapkan 
kepada semua yang selama ini memberi sokongan dan tunjuk ajar kepada saya tnpa mnrungut...Terima kasih juga sya ucapkan kepada ibubapa yg telah berjaya membesar dan mendidik sya smpai ke tahap ini....Tak lupa juga kepada pensyarah2 KK Pasir Mas yg tahan melayan kerenah kami semua selama 2thun ini...Terima kasih banyak2....I luv U All Always.....

No comments:

Post a Comment